Opis podklasy:
73.11.Z
Podklasa ta obejmuje:
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez:
- projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,
 
- projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp.,
 - dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych,
 - tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych,
 
 - prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. poprzez:
- promocję wyrobów,
 - marketing bezpośredni,
 - doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną,
 - doradztwo marketingowe.
 
 
Podklasa ta nie obejmuje:
- działalności wydawniczej dotyczącej materiałów reklamowych, sklasyfikowanej w 58.19.Z,
 - produkcji reklam telewizyjnych, sklasyfikowanej w 59.11.Z,
 - badań rynku, sklasyfikowanych w 73.20.Z,
 - fotografii reklamowej, sklasyfikowanej w 74.20.Z,
 - wysyłania materiałów reklamowych, sklasyfikowanego w 82.19.Z,
 - organizacji targów i wystaw, sklasyfikowanej w 82.30.Z.