KODY PKD 2007 - Dział 73

Klasyfikacja Działalności Gospodarczej (PKD) umożliwia nie tylko ogólne grupowanie jednostek gospodarczych na podstawie rodzaju prowadzonej przez nie działalności, ale także umożliwia dokładną klasyfikację dzięki dalszemu podziałowi na działy i grupy. Na tej stronie skupiamy się na Dziale 73 - REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ, który jest częścią szerszej struktury kodów PKD. Dział ten jest podzielony na konkretne grupy, odzwierciedlające bardziej szczegółowe aspekty działalności gospodarczej w ramach danej kategorii.

Wykorzystanie precyzyjnego podziału na grupy w ramach działu pozwala na dokładniejszą analizę i klasyfikację działalności gospodarczych, co jest istotne dla celów statystycznych, badawczych, jak również administracyjnych i prawnych. Poniżej znajdziesz listę grup wchodzących w skład Działu 73 - REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ, a każda z nich jeszcze bardziej szczegółowo opisuje specyfikę działalności, która podlega danej klasyfikacji.

Dział 73; Sekcja M, dział 73

Opis działu:

73

Dział ten obejmuje projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych i ich umieszczanie w czasopismach, gazetach, radiu i telewizji, lub innych mediach, jak również projektowanie miejsc na cele reklamowe.

Grupy PKD w bierzącym dziale

Przydadne narzędzia